Tuesday, September 3, 2013

Perlukah kita mempunyai jadual?

Assalamualaikum WBT

Salam sayang semua..
Pagi selasa yang amat bertenaga buat Mama..seawal jam 6pagi semua kerja dah setel, Alhamdulillah.
Kalau tak??? hahaah..paham2 sendiri aje laa...boleh bilang dengan jari berapa lama Mama buat post pepagi buta ye..ihihihih

Ok laa..peminat gua igloomama mesti tertanya2 kenapa Mama pick topik pagi selasa pasal jadual...kan..kan..



Sebenarnya..nak jadik cerita..smlm ramai yang bertanyakan dengan Mama perihal Jadual Pengambilan Shaklee. Biasa laa..dah ramai customer..mesti ramai tanya laa kan..dah laa kata free consultation..maka kena beri penerangan dengan ikhlas kan..

So, dah sudah cerita2, terang2kan, bebel2..sblm close pernerangan Mama akan sentiasa ingatkan pengguna agar jangan lupa minum air dengan BANYAK dan juga kena laa mendisiplinkan diri..maksudnya, kenalah ISTIQAMAH!



Kepingin hasil yang terbaik dan berbaloi dengan bajet yang telah dikeluarkan, maka kenalah ambil secara berterusan dan jagalah jadual pemakanan vitamin anda sebaik mungkin. Maka, jika anda tidak mampu untuk mengingati banyak benda, tulislah, buatlah jadual untuk diri anda sendiri.

Mama dulu, masa baru2 bergelar suri rumah..Mama ada guideline yang Mama buat untuk merancang kehidupan seharian Mama. Sekurang2nya 85% daripada apayang kita jadualkan mesti dituruti. Balance 15% tu plus minus lah..kadang2 biasala kan..kes tunggu anak kat sekolah laa..kes makan lambat laa..kes tdo terlebih masa laa..tapi yang penting kita ada rancangan seharian kita untuk membantu kita dalam menguruskan daily routine.

Ko ingat senang???
Hihih..meskipun nampak kami2 WAHM ni bekerja dari rumah..cuba rasanya kami memberi peluang kepada anda untuk Trial Free for One Day Only..rasanya ramaiyang akan give up tengah jalan..hihihihi (perasan hebat laa Mama ni kan..hoohohho)
Itulah hakikatnya. Jadual yang pada asalnya ditulis di atas sekeping kertas, kini sudah lekat dalam kepala dan Alhamdulillah pengurusan semakin cekap dan teratur.

So, untuk anda2 yang masih rasanya tak teratur urusan seharian anda, sila ambil kertas dan tulis. Fotostat dua tiga keping dan lekatkan di tempat2 yang sepatutnya! Biarlah orang kata old fashion..asalkan menjadi. Jangan letak dalam telefon untuk langkah permulaan..sebabnya..korang memang tak akan follow..sebab?? sebabnya..bilabukak fon, kurang akan turut sama bukak FB,twitter, wasap n mcm2 lagi..so, jadual korang dah lari,,,hiihhihi..



Ok..dah paham??
Nak kan jadual untuk pemakanan vitamin Shaklee yang hot meletop ni??
Mama mmg akan beri secara lengkap kalau korang beli ngan Mama..

PM ye..laju-laju...

Mahu membeli produk Shaklee dengan harga ahli dan perlukan konsultasi secara berterusan, boleh hubungi Mama dengan :-
1) SMS/Whatsapp Mama at 0192491201
2) Tinggal berdekatan dengan Stokis atau HQ? Boleh guna ID Mama : 852410.
Apa keistimewaannya? 
Konsultasi berterusan
Jadual Pemakanan dan Tips Esklusif
COD di Shah Alam,Subang Jaya, Ara Damansara & Petaling Jaya
PosLaju seluruh negara

No comments:

Post a Comment