Sunday, May 11, 2014

Our never ending song.....





Pengorbanan tanpa syarat
Pemberian tanpa syarat
Pengelolaan tanpa syarat
Perjuangan tanpa syarat

Biar apa yang menanti
Kau tetap teguh berdiri
Dalam satu perjuangan yang tak berkesudahan
Engkau korbankan segala
Tak pernah pinta balasnya
Kau titiskan airmata
Namun tersenyum jua

Dilahirkan sebagai manusia biasa
Tetapi ditabalkan sebagai Ratu
Dia yang menahan sakit demi sebuah kehidupan
Dia yang bersengkang mata demi sebuah kehidupan
Dia yang berpenat lelah demi sebuah kehidupan
Dia yang sentiasa hebat di mata setiap kehidupan 

Allah beri dia
Untukku
Untukmu
Untuk kita semua

Ya Allah
Berikan aku kesempatan
Meraikannya
Memeluknya
Menciumnya
Membahagiakannya
Sepanjang hidupku
Aamiin.


Rindu Mak
Hari2 call Mak pun tak hapus rasa rindu kan...
So, cuba bayang kalau korang dah lama tak call mak korang..
Apa yang mak2 korang rasa..

Sebenarnya Mama bukan nak bebel apa pun..
orang dok celebrate hari ni as Hari Ibu..
cuma buat Mama..
up to korang untuk meraikan dalam satu2 masa..tapi bagi Mama, mereka WAJIB diraikan hari2..bukan hanya pada satu hari.
Jangan jadikan alasan sibuk untuk tidak meraikan mereka..
Jika korang sibuk pun..tak kan tak mampu nak spend RM2 sehari untuk tanya khabar mak2 korang melalui telefon kan..kita adalah kita sekarang juga adalah antara doa mereka....


1 comment: