Wednesday, August 7, 2013

Fuhh..penangan Shaklee!!

Assalamualaikum WBt

Salam kasih sayang semua!!!
Mama bersiaran dari Pasir Mas, Klate..hihihihi..

Mama ada satu cerita best..especially utk pencinta kopi dan yang ingin mengurangkan rasa cinta terhadap kopi dengan sebab2 tertentu..



Mama sebenarnya tak pasti  sejak bila Mama mula belajar minum kopi.  Mungkin Mama banyak terpengaruh dengan Mak Mama yang sangat sukakan kopi. Mak sangat suka dengan Nescafe. Sebelum Mak disahkan menghidap diabetis, sehari Mak minum Nescafe sebanyak 3 mug!! Banyakkan???
Mungkin dengan ke’suka’an Mak dengan Nescafe dan kopi, Mama juga jadik sangat2 berhantu dengannya. Hahahaha…

Nak jadikan cerita…
Semenjak dua menjak ni..ye laa..since makan Shaklee, Mama kena kurangkan meminum kopi..tapi..sebab dah berhantu sangat..Mama tetap minum jugak 2 cawan sehari..utk breakfast n supper..hikhikhik… tapi yang best sekarang…Mama punya addiction kepada kopi dah berkurangan!!! Apabila pergi ke mana2 cafĂ©..Mama kekadang merasakan bau kopi yang dahulunya sangat2 sedap menjadi sangat2 meloyakan..erkkk..sampai mcm tu sekali????? 

Memang betul..sekarang kalau Mama ke Coffee Bean..apa yang Mama pesan  - Pure Caramel with Whipped Cream!! Ataupun Pure Vanilla…ahahah..three hundred sixty degree berubah kan????

Alhamdulillah..kuasa Allah dengan penangan Shaklee!!  Lama jugak Mama mencari penawar kepada ke’addict’an Mama ni..tapi rupanya penawarnya adalah SHAKLEE!!



Tanya Mama ambil apa sebagai supplement??
ESP
Cinch
Performance Drink
Alfalfa
B Complex
Ostematrix
Vit E
GLA
Lecithin
Vit C Chewable
Nutriferon


Mama tak pasti yang mana mengurangkan minat Mama pada kopi..tapi mungkin pembaca yang ingin mencuba..boleh hubungi  Mama untuk  bertanya lanjut..nanti kita cari vits yang sesuai ye..insya Allah..



Mahu membeli produk Shaklee dengan harga ahli dan perlukan konsultasi secara berterusan, boleh hubungi Mama dengan :-
1) SMS/Whatsapp Mama at 0192491201
2) Tinggal berdekatan dengan Stokis atau HQ? Boleh guna ID Mama : 852410.
Apa keistimewaannya? 
Konsultasi berterusan
Jadual Pemakanan dan Tips Esklusif
COD di Shah Alam & Subang Jaya
PosLaju seluruh negara.

No comments:

Post a Comment