Tuesday, August 27, 2013

Kolagen dan Kedut

Assalamualaikum WBT

Jom Share Info Best!!

Semakin kita menua..sebenarnya tubuh kita semakin kurang menghasilkan kolagen. Kedutan dan garis halus mula menampakkan diri dan kita mula merasakan kulit kita semakin mengendur.

Sebenarnya baik lelaki dan wanita, masalah ini tetap berlaku, cuma wanita lebih peka dengan kedutan, garis halus dan kekenduran, terutamanya di kawasan muka. 






Bukan umur sahaja yang dikaitkan dengan kekurangan kolagen. Faktor luaran seperti cahaya matahari, radikal bebas di udara, pengambilan makanan, pengambilan alkohol dan merokok adalah antara cabang penyumbang kepada kekurangan kolagen. 

Kolagen amat baik bukan sahaja untuk kulit, tetapi untuk tulang, sendi, mata dan juga otak.

Kolagen amat penting untuk tulang yang sihat, sama seperti pentingnya kalsium pada tulang. Menguatkan tulang, mengurangkan risiko kerapuhan tulang adalah salah satu tugas kolagen. 

Semakin berusia selalunya sendi-sendi kita semakin kekurangan pelincir dan dengan kolagen, ianya dapat mengurangkan kesakitan akibat geseran-geseran sendi. 

Kenapa Kolagen Shaklee??


4000mg Kolagen RSS - Sisik Ikan Merah proprietori, iaitu sejenis kolagen yang tulen dan bermutu tinggi yang di ekstrak daripada sisik ikan merah.

Berat molekular - 1000 dalton, amat rendah dan sangat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Cantik yang terbentuk dari dalam.

Itulah SHAKLEE COLLAGEN POWDER!!
Produk HEBAT pada harga TERBAIK!!



Mahu membeli produk Shaklee dengan harga ahli dan perlukan konsultasi secara berterusan, boleh hubungi Mama dengan :-
1) SMS/Whatsapp Mama at 0192491201
2) Tinggal berdekatan dengan Stokis atau HQ? Boleh guna ID Mama : 852410.
Apa keistimewaannya? 
Konsultasi berterusan
Jadual Pemakanan dan Tips Esklusif
COD di Shah Alam,Subang Jaya, Ara Damansara & Petaling Jaya

PosLaju seluruh negara

No comments:

Post a Comment