Friday, April 26, 2013

ESP Soy Protein Isolate Powder

Assalamualaikum WBT

Salam sayang semua..

Mama hendak bertanya..pernah dengar pasal ESP Shaklee? Yeee..Best Seller Shaklee yang amat terkenal itu lah..Tahu mengenainya? Jom kita baca sama-sama....




ESP
Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein yang berasaskan kacang soya. ESP diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tertinggi pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi “non-Genetically Modified Organism” yang mana ianya diproses dalam kadar suhu yang rendah. Setiap satu canister ESP dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan kerana itulah ianya memberikan sumber tenaga segera dan mampu bertahan lama. Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali sebagai Identity Preserved Program (IPP). Ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetic daripada benih hingga kepada pengeluarannya.
Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu. Ianya rendah lemak, bebas kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah menyerap.

Manfaat utama
·         Awet muda
·         Baik untuk hormon
·         Baik untuk prostat
·         Keremajaan kulit
·         Pembekal tenaga segera
·         Pemulihan pigmentasi
         Bermanfaat untuk ibu ibu yang menyusukan

Kepentingan Protein
Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormone manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protein. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam system imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perunbahan warna rambut, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ dan juga kematian. 

Mama Sayang Semua!!

JOM SHAKLEE!!
Perlukan konsultasi atau ada pertanyaan? Mana nak beli? Jadual pemakanan??
SMS/Whatsapp Mama at 0192491201
COD area Shah Alam & USJ
Tinggal berdekatan dengan Stokis atau HQ? Boleh guna ID Mama : 852410.
Nak tahu lebih lanjut? Boleh je email Mama kat igloomama@gmail.com or you may even letak komen kat bawah ni. TQ


Luv,
iGLooMaMa
Shah Alam



No comments:

Post a Comment