Monday, April 22, 2013

Set Penyusuan Shaklee, TERBAIK!!


Assalamualaikum WBT

Salam semua...
Mama terpanggil untuk membantu sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai set penyusuan Shaklee. So, bg sesiapa yang selama ini confuse dengan set2 penyusuan Shaklee, Mama telah sediakan Venn Diagram utk kemudahan semua...

Set B
Basic set untuk ibu2 yang tiada mempunyai masalah dlm perjalanan penyusuan mereka. Set ini juga bagus bg membantu mereka kekal cergas dan bertenaga walau mungkin kekurangan waktu rehat dan tidur.

Set E
Gabungan basic set dengan Ostemarix yang juga dikenali sebagai kalsium magnesium mampu membantu ibu2 yang menghadapi kemeruduman susu di saat sedang berlakunya PMS. Seperti mana yang kita ketahui, kebanyakan wanita akan mengalami sindrom PMS dan di waktu ini sebenarnya wanita especially ibu2 yang menyusukan kehilangan banyak kalsium. Kekurangan pengambilan kalsium sekaligus turut menyumbang kepada kemeruduman susu ibu.

Set M
Merupakan kombinasi terbaik set penyusuan Shaklee. Gabungan Set E dan ESP Insya Allah dapat membantu ibu2 yang mengalami masalah dalam perjalanan penyusuan mereka. Masalah kekurangan susu, pengepam tegar dan juga relaktasi kebanyakannya dapat diselesaikan dengan pengambilan set ini secara berterusan dan mengikut jadual.



Bagi sesiapa yang ingin mengetahui maklumat mengenai setiap satu jenis vitamin yang terdapat dalam set2 yang terpamer di atas, boleh rujuk di sini

Sesiapa yang mungkin mempunyai certain budget, PM Mama untuk mengetahui tentang trial set yang terdapat untuk set2 di atas. Insya Allah Mama akan membantu.

Mama selalu tekankan kepada sesiapa yang mempunyai masalah dlm penyusuan atau juga serba sedikit masalah kesihatan, tak rugi untuk kita mencuba. Ini kerana kita perlu sihat dan cergas untuk meneruskan perjuagan kita sebagai hamba Allah dan juga jangan lupa, kita dikasihi oleh ramai orang..anak2, suami/isteri, ibu bapa, keluarga, sahabat handai.

So, Mama rasa kita lebih tahu tentang keprluan diri kita sendiri daripada org lain. Mama harap dengan sedikit bantuan kecil Mama, dapatlah sama2 kita memahami fungsi vitamin dalam diet seharian kita.

Mama Sayang Semua!!

JOM SHAKLEE!!
Perlukan konsultasi atau ada pertanyaan? Mana nak beli? Jadual pemakanan??
SMS/Whatsapp Mama at 0192491201
COD area Shah Alam & USJ
Tinggal berdekatan dengan Stokis atau HQ? Boleh guna ID Mama : 852410.
Nak tahu lebih lanjut? Boleh je email Mama kat igloomama@gmail.com or you may even letak komen kat bawah ni. TQ

Luv,
iGLooMaMa
Shah Alam


No comments:

Post a Comment