Tuesday, May 14, 2013

Alhamdulillah..Mak dah solat berdiri kembali!

Assalamualaikum WBT

Salam sayang pembaca iGLooMaMa dan juga peminat Shaklee sekelian...
Alhamdulillah, petang ni bumi Shah Alam disirami hujan setelah lama cuaca panas terik bertakhta.

Petang ini juga kami membuat satu sharing yang hebat. Masya Allah TabarakAllah. Terima kasih Allah kerana memberikan Mama satu sharing group yang hebat. Inilah antara manfaat terbesar dlm Shaklee. Kami berkongsi apa saja (definitely not husband laaa), cerita, konsultasi, semangat, aura positif  dan tidak ketinggalan testimoni yang kadang2 kami sendiri tidak menjangka ianya sangat mengujakan.

Seronok kan? Nak join kami? Jom..jom... sms/whatsapp aje Mama kat no 0192491201.

Apa yang kami kongsikan tgh hari tadi adalah sesuatu yang di luar jangkaan. Seronok bukan main salah seorang rakan kami mendapat berita baik dari ibunya sendiri. Niat nak bantu mak terutamanya untuk kembali bersolat berdiri seperti biasa membuahkan hasil. Maknya kini bukan sahaja dapat bersolat berdiri, malah dapat berjalan ke sana sini dengan mudah! Syukur Alhamdulillah.

Tentunya kita sebagai anak sangat seronok bila perkongsian kita, Allah merezekikan ibu kita dengan yang baik-baik kan?? Syukur tak terkata!!

Berikut adalah screen shot sharing kami :-




Apa yang member Mama berikan pada ibunya?
Ini dia :-

Advanced Joint Health Tablet

Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi. 

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.


Ostematrix

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh. 

Lebih daripada Sekadar Kalsium

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.
 
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 




Mahu membeli produk Shaklee dengan harga ahli dan perlukan konsultasi secara berterusan, boleh hubungi Mama dengan :-


1) SMS/Whatsapp Mama at 0192491201

2) Tinggal berdekatan dengan Stokis atau HQ? Boleh guna ID Mama : 852410.
Apa keistimewaannya? 
Konsultasi berterusan
Jadual Pemakanan dan Tips Esklusif
PosLaju percuma dengan pembelian RM350 ke atas

COD di Shah Alam & Subang Jaya
PosLaju seluruh negara.

No comments:

Post a Comment