Tuesday, May 28, 2013

Anak sihat, saya senang hati, Kak!

Assalamualaikum WBT

Salam buat semua...

Maaf lama Mama tak menulis. Banyak betul errands yang tak setel lately..time limited sangat rasanya..semua benda mcm tak terkejar.

Allah Al Musta'an!!

Hujung minggu lepas Mama sangat padat dengan aktiviti ziarah dan mengeratkan silaturrahim. Alhamdulillah, rasa rindu dah terlepas dan moga dengan kunjungan kami dapat menguatkan silaturrahim yang sedia ada, Ameen.

Pagi tadi Mama bangun seperti biasa. Nampak telefon menyala2. Kebiasaannya mmg banyak mesej2, email, whatsapp, bbm yang masuk di kala tengah malam. Satu2 Mama teliti dan ada satu yang sangat2 mengujakan!! Syukur Ya Allah!!


LINK

Loyal customer Mama memberi anak3nya Omega Guard & Nutriferon untuk menguatkan daya imun dan ketahanan melawan penyakit kerana anak2nya diletakkan di bawah jagaan pengasuh semasa ibunya bekerja.

Dia sendiri seorang ibu yang menyusukan anaknya secara eksklusif juga mengambil Omega Guard, Nutriferon, Vitalea, Alfalfa dan juga B Complex!

Tahniah Azie kerana menjadi seorang ibu yang prihatin!!

Itulah jiwa seorang ibu. Anak tak sihat, ibu susah hati, nak kerja pun tak senang, nak ambil cuti pun serba salah. Tapi bila anak sihat, semua benda seakan2 menjadi..nak fokus senang, tak yah fikir nak ambil cuti..

Apa yang penting, kita usaha, kita doa, kita tawakal.



Mahu membeli produk Shaklee dengan harga ahli dan perlukan konsultasi secara berterusan, boleh hubungi Mama dengan :-


1) SMS/Whatsapp Mama at 0192491201

2) Tinggal berdekatan dengan Stokis atau HQ? Boleh guna ID Mama : 852410.
Apa keistimewaannya? 
Konsultasi berterusan
Jadual Pemakanan dan Tips Esklusif
PosLaju percuma dengan pembelian RM350 ke atas

COD di Shah Alam & Subang Jaya
PosLaju seluruh negara.






No comments:

Post a Comment