Thursday, July 25, 2013

Shaklee dan Saya

Assalamualaikum WBT

Seronok!! Tak ada kata lain.



Kenapa?
Sebab saya dah rasa kesannya

Kesan apa?
Bekalan susu untuk Anees Hashim semakin bertambah dan pekat bila consume set 3M!!
Tumit saya dah tak sakit since consume Oste!!
Saya segar bertenaga uruskan anak, suami dan rumahtangga!!

Yang paling best,
Mak saya punya reading gula semakin stabil sejak amik Vivix..
Syukur Mak tak perlu cucuk insulin!!
Alhamdulillah.

Sekarang lagi best..
Tengah2 bulan, duit bonus masyuk..
Alhamdulillah..
Makin banyak boleh memberi dan bersedeqah..Alhamdulillah..

Itulah kisah Shaklee dan Saya..
Lakarlah kisah anda sendiri dengan Shaklee..
Insya Allah tak menghampakan!!

Mahu membeli produk Shaklee dengan harga ahli dan perlukan konsultasi secara berterusan, boleh hubungi Mama dengan :-
1) SMS/Whatsapp Mama at 0192491201
2) Tinggal berdekatan dengan Stokis atau HQ? Boleh guna ID Mama : 852410.
Apa keistimewaannya? 
Konsultasi berterusan
Jadual Pemakanan dan Tips Esklusif
COD di Shah Alam,Subang Jaya, Ara Damansara & Petaling Jaya
PosLaju seluruh negara.

No comments:

Post a Comment